fredag 10 februari 2012

Cushionlove

Äntligen fredag!

Veckans bästa dag! Solen skiner, det är magiskt vacker därute och jag är hög på endorfiner efter morgonens träningspass (nu börjar det ge resultat, woop woop!)

Nu ska huset storstädas, krispiga tulpaner ska inhandlas sen är jag redo för fredagsdisco!

Nya kuddkärleken pryder sin plats. Ljuset reflekteras i de små speglarna och skapar magi i soffan. Så mycket finare i verkligheten än på bild!
Happy friday girls! Ni joinar mig i fuldansen sen va?

Kramar! Mia

7 kommentarer:

Wunderbares Zuhause sa...

That are really beautiful cushions!
I love it!
Have a nice weekend.
Lucia

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Lyssna på Pretty Belinda med Roland Cedermark, den kan vi ha en skaplig fuldans till!
Kram och trevlig helg!

mitt liv som jag sa...

Fina kuddar och underbart att det är fredag! Har redan kört fuldansen, men det kan nog bli lite mer ;): Ha en superskön fredag! Kram Jennifer

Sahra sa...

Skitsnyggt ihop med sammetskuddarna. Det trodde jag inte för den vita ser så mycket lättare ut. Är det bomull eller linne? Supersnyggt

Malin's Hus sa...

Woooop woooop! Här ska d minsann dansas fuldans :) kul att träninger ger resultat! Kraaaaam

Malin - stjärnflocka sa...

Underbara kuddar!!!

Vanilj med lite rött sa...

Självklart ställer jag upp på en fuldans! :-)
Jätte fina kuddar.
Vad kul att träningen ger resultat...kämpa på, du är super duktig, önskar jag fick en spark där bak så jag också kommer igång!

Have a nice weekend

Kram Malin